سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت های وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی حرفه‌ای با 20 توصیه‌ای که برای دیده‌شدن باید بدانید | چطور

شماره 1 بلاگر بودن به شما کمک می کند شغل بهتری داشته باشید

به گفته MediaBistro ، از هر ده شرکت 9 نفر قبل از استخدام جدید پروفایل آنلاین را استخراج می کنند. کارفرمایان می خواهند افرادی را که نفوذ آنلاین زیادی دارند استخدام کنند:

"تعیین تأثیر برای مارک ها بسیار حیاتی است زیرا این همان چیزی است که اعتبار دهان به دهان را موجب می شود - به طور معمول قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین روش بازاریابی موجود است."

به زبان ساده ، کارفرمایان ترجیح می دهند افرادی را با نفوذ آنلاین مثبت استخدام کنند و وبلاگ نویسی بهترین راه برای رسیدن به آن است.

شماره 2 داشتن یک بلاگ به شما کمک می کند مشاغل جدیدی را شروع کنید

هی اوقات یک وبلاگ به عنوان یک سرگرمی فقط برای تبدیل شدن به یک تجارت تمام وقت شروع می شود.

این همان اتفاقی بود که برای پت فلین افتاد ، وی وبلاگ ای به نام Green Exam Academy را صرفاً برای به اشتراک گذاشتن افکار و بینش خود در مورد معماری ایجاد کرد. وقتی فلین از کارش بیکار شد ، تصمیم گرفت کمی جدی تر به وبلاگ خود بپردازد و حدود یک سال بعد وبلاگ به یک تجارت 100000 دلاری در سال تبدیل شد.

این نوع رشد معمول نیست. اما داستان فلین مثالی عالی در مورد چگونگی یک وبلاگ ساده است که می تواند پایه و اساس یک تجارت پر رونق باشد ، اگر شما مایل باشید به آن متعهد شوید.

شماره 3 مشتریان بیشتری را به تجارت موجود خود جذب کنید

وب سایت های ثابت بسیاری از مشتریان یا مشتریان جدید را جذب نمی کنند. اما یک وبلاگ که به طور مرتب به روز می شود ، می تواند جریان مداوم خوبی را از سراسر جهان تولید کند.

هنگامی که پست های وبلاگ عمیقی را منتشر می کنید که به مشتریان / مشتریان بالقوه کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند ، آنها به شما اعتماد می کنند و به عنوان یک متخصص در این زمینه به شما احترام می گذارند. اگر آنها می خواهند بیش از آنچه در وبلاگ ارائه می شود کمک کنند ، پس احتمالاً علاقه مند به استخدام تجارت شما هستند.

من می دانم که این مدل درآمد اصلی نیل پاتل برای Quicksprout است و همچنین از آن برای تأثیر خوب در تجارت ویدئویی خود استفاده کرده ام.

شماره 4 نویسنده بهتری شوید

تنها راه برای تبدیل شدن به یک نویسنده بهتر نوشتن است - صفحات و صفحات ، روز به روز.

البته این دقیقاً همان چیزی است که یک وبلاگ نویس فعال وقت خود را صرف انجام آن می کند. هرچه بیشتر وبلاگ بنویسید ، بیشتر می نویسید - و نویسنده بهتری می شوید.

شماره 5 نویسنده منتشر شده شوید

تجارت نشر مانند گذشته نیست و ناشران کمتر از هر زمان دیگری می توانند نویسنده ناشناخته ای را شانس بگیرند.

آنها ترجیح می دهند قراردادی را به نویسنده ای اختصاص دهند که مخاطبان داخلی خواننده دارد - و این همان جایی است که داشتن یک وبلاگ به وجود می آید. بنابراین نگه داشتن یک وبلاگ فقط یک روش خوب برای تبدیل شدن به یک نویسنده بهتر نیست ، ممکن است سریعترین شما باشد مسیر تبدیل شدن به یک نویسنده منتشر شده . مزیت های وبلاگ نویسی